Samsung firması 2.5 aydır yeni aldığım ürünümü teslim etmiyor • kararara.com


Forum ana sayfa EMSAL KARAR TALEP FORUMLARI Banka ve Tüketici Hukuku Samsung firması 2.5 aydır yeni aldığım ürünümü teslim etmiyor

Samsung firması 2.5 aydır yeni aldığım ürünümü teslim etmiyor

Bankacılık İşlemleri, Mevduat, Faiz, Banka Kredileri, Kredi Kartları, Banka Kartları, Havale, Tüketici Kredisi, Mortgage, Tüketici Hakları, Tüketici Hakem Heyeti, Tüketici Mahkemeleri...

gulenadam Site Üyesi

Mesajlar: 1






Merhabalar , samsung'un ana dağıtıcısı olan anadolu bilişim küçükyalı şubesinden yaklaşık 2.5 ay önce buzdolabı aldım , ben aldıktan 1 hafta sonra mağaza iflas edip kapandı , yaklaşık 2 aydır samsung ile görüşmeme rağmen beklemem gerektiği ve diğer madurlarla birlikte sıra gelince aranacağım söyleniyor , mağazada o gün kağıt kalmamasından dolayı fatura alamadım ama elimde sipariş formu ve pos slipi bulunmakta. bunları da samsung un isteğiyle kendilerine gönderdim , konuyla ilgili nasıl bir hukuksal işlem izlemeliyim , yaklaşık 2 aydır evimizde dolapsız kalmamın maduriyetini en etkili şekilde kendilerinden nasıl çıkarabilirim , konuyla ilgili tecrübeli kişilerden yardım alabilir miyim? teşekkürler.



admin Kullanıcı avatarı
Site Yöneticisi

Mesajlar: 26626



gulenadam yazdı:
Merhabalar , samsung'un ana dağıtıcısı olan anadolu bilişim küçükyalı şubesinden yaklaşık 2.5 ay önce buzdolabı aldım , ben aldıktan 1 hafta sonra mağaza iflas edip kapandı , yaklaşık 2 aydır samsung ile görüşmeme rağmen beklemem gerektiği ve diğer madurlarla birlikte sıra gelince aranacağım söyleniyor , mağazada o gün kağıt kalmamasından dolayı fatura alamadım ama elimde sipariş formu ve pos slipi bulunmakta. bunları da samsung un isteğiyle kendilerine gönderdim , konuyla ilgili nasıl bir hukuksal işlem izlemeliyim , yaklaşık 2 aydır evimizde dolapsız kalmamın maduriyetini en etkili şekilde kendilerinden nasıl çıkarabilirim , konuyla ilgili tecrübeli kişilerden yardım alabilir miyim? teşekkürler.


TÜKETİCİ KANUNU

Mesafeli sözleşmeler

MADDE 48-


(3) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin siparişinin kendisine ulaştığı andan itibaren taahhüt edilen süre içinde edimini
yerine getirir. Mal satışlarında bu süre her hâlükârda otuz günü geçemez. Satıcı veya sağlayıcının bu süre içinde edimini
yerine getirmemesi durumunda tüketici sözleşmeyi feshedebilir.


NOT: Borçlar kanunu hükümlerine göre tazminat hakkınız saklıdır.

Hak kaybına uğramamanız için bir avukatın hukuki yardımından faydalanmanızı tavsiye ederiz.


İlkemiz, hukukun adaletli dağıtılabilmesi için yargı kararlarının paylaşımına daha çok önem vermektir.
kararara.com sitesi, paylaşılan kararların yargısal faaliyetlerde kullanılmasında herhangi bir hak ve sorumluluk kabul etmemektedir.



  • POPULER KONULAR

Dön Banka ve Tüketici Hukuku